1. Sklep internetowy wynajemca.com.pl działający pod adresem www.wynajemca.com.pl/sklep oraz www.wynajemca.com.pl/akademia jest platformą prowadzoną przez: Borysław Pasierbski, ul. Szafera 84/3, 71-245 Szczecin
Nr konta bankowego:
Bank Millennium
34 1160 2202 0000 0002 5025 6894
NIP: 8522464458
REGON: 321438423
www.wynajemca.com.pl
Sklep internetowy – sklep działający pod adresem www.wynajemca.com.pl/sklep oraz akademia działająca pod adresem www.wynajemca.com.pl/akademia
Klient – osoba fizyczna, instytucja lub firma, dokonująca zakupów w Sklepie Internetowym, w ramach której gromadzone są m.in. informacje o Użytkownikach w Portalu
Portal – portal internetowy prowadzony przez Administratora pod adresem www.wynajemca.com.pl, na którym prowadzony jest również Sklep Internetowy oraz Akademia wyNajemcy
Produkty – produkty dostępne na Portalu
Regulamin – niniejszy regulamin
Magazyn – miejsce, w którym przechowywany jest towar oraz kompletowane są zamówienia Klientów
Czas realizacji zamówienia – czas, w jakim Sklep Internetowy skompletuje zamówienie i wyśle do Klienta z Magazynu
Koszyk – moduł Sklepu Internetowego, w którym Klient dokonuje ostatecznego wyboru towarów oraz ich ilości, a także precyzuje szczegóły zamówienia: adres dostawy, dane do faktury, sposób płatności, sposób dostawy itp. Korzystając z Koszyka, Klient może również uzyskać rabat, wpisując stosowny kod upoważniający do zniżki
1. Zamówienia na towary znajdujące się w aktualnej ofercie Sklepu Internetowego przyjmowane są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu za pośrednictwem strony internetowej www.wynajemca.com.pl, po wypełnieniu stosownego formularza.
2. Sklep Internetowy powiadamia Klienta drogą mailową o przyjęciu zamówienia.
3. Poprzez złożenie zamówienia, Klient oświadcza, iż zapoznał się z treścią niniejszego regulaminu.
4. Poprzez złożenie zamówienia, Klient oświadcza, iż wyraża zgodę, zgodnie Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych na wykorzystanie i przetwarzanie jego danych osobowych przez Borysław Pasierbski w celach realizacji zamówienia oraz dla celów marketingowych.
1. Zamówienie trafia do realizacji w przypadku płatności przelewem – po otrzymaniu przez Sklep Internetowy potwierdzenia zamówienia przez Klienta.
2. Zamówienia realizowane są wyłącznie w dni robocze, w godzinach 8:00 – 16:00, chyba że zamówienie dotyczy produktu w postaci cyfrowej – w takim wypadku zamówienie realizowane jest automatycznie przez system Portalu po potwierdzeniu dokonania płatności przez Klienta.
3. Sklep Internetowy wyNajemca w każdym wypadku zastrzega sobie prawo weryfikacji zamówienia oraz jego anulowania w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do rzetelności lub wiarygodności złożonego zamówienia.
4. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w Magazynie lub u dostawców Sklepu Internetowego. W przypadku niedostępności części towarów wchodzących w skład zamówienia, Klient jest informowany drogą mailową bądź telefoniczną o stanie zamówienia i podejmuje decyzję dotyczącą sposobu jego dalszej realizacji.
5. Proces realizacji zamówienia składa się z dwóch etapów: przygotowanie zamówienia – okres od momentu przyjęcia potwierdzonego / opłaconego zamówienia do realizacji, do momentu wysłania towaru do Klienta.
6. Dostawa zamówienia – okres od momentu wydania towaru z Magazynu spedytorowi do momentu dostawy na podany przez Klienta adres.
7. Czas realizacji zamówienia jest składową czasu przygotowania zamówienia oraz czasu dostawy.
8. Czas przygotowania zamówienia uzależniony jest od dostępności towaru w Magazynie Sklepu Internetowego lub u dostawcy. W przypadku zamówienia obejmującego kilka produktów, czas przygotowania jest równy czasowi przygotowania produktu, na który trzeba oczekiwać najdłużej.
9. Czas dostawy uzależniony jest od wybranego sposobu dostawy. Klient ma do wyboru następujące opcje:
10. Koszty dostawy ponosi Klient zgodnie z cennikiem zamieszczonym na stronach Sklepu Internetowego.
11. Zamówienie zostanie dostarczone pod adres wskazany przez Klienta w formularzu zamówieniowym. Wszelkie czynności i zmiany po wysłaniu zamówienia z Magazynu (błędny adres, nieodebranie przesyłki w terminie itp.) wykonywane będą na koszt Klienta.
12. Każde zamówienie obejmujące więcej niż jeden produkt traktowane jest jako całość. Sprzedający zastrzega sobie prawo do realizacji zamówienia partiami, w zależności od dostępności na daną chwilę towarów będących przedmiotem zamówienia bądź na wyraźne życzenie klienta.
13. Sklep Internetowy wyNajemcy w żaden sposób nie odpowiada za nieterminowe dostarczanie przesyłek przez Pocztę Polską i firmy kurierskie.
1. Klient Sklepu Internetowego ma prawo wprowadzić zmiany w swoim zamówieniu, o ile nie uzyskało ono statusu „wysłane”.
2. Możliwości zmian w zamówieniu:
3. Klient może dokonać powyższych zmian logując się do systemu Sklepu Internetowego używając swojego loginu i hasła lub kontaktując się ze Sklepem Internetowym telefonicznie bądź mailowo.
1. Sklep Internetowy wyNajemcy honoruje następujące formy płatności za zamówione towary: Przelewem tradycyjnym bądź elektroniczny (dotpay.pl)
2. Do każdego zamówienia wystawiany jest faktura VAT.
1. Ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. W cenie produktu nie uwzględnia się kosztów dostawy.
2. Sklep Internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie w każdym czasie, jednak dla Klienta wiążąca jest cena obowiązująca w momencie składania zamówienia.
3. Sklep Internetowy udostępnia na swoich stronach plik z pełnym, aktualnym cennikiem towarów znajdujących się w ofercie.
4. Sklep Internetowy zastrzega sobie prawo do wprowadzania i wycofywania poszczególnych produktów ze sprzedaży, w dowolnym czasie i bez uprzedniego informowania Klientów.
5. Sklep Internetowy zastrzega sobie prawo do organizowania akcji promocyjnych w dowolnym zakresie ofertowym, cenowym i czasowym. W przypadku, gdy oferta promocyjna jest ograniczona ilościowo, zamówienia realizowane będą w kolejności składania, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.
1. Zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta z 30 maja 2014 Dz.U. 2014 poz. 827 z późn. zm., klient ma prawo nie podjąć przesyłki bądź zwrócić zakupiony towar bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar jest pełnowartościowy, nie nosi znamion użytkowania, kopiowania oraz nie jest w żadnym stopniu uszkodzony bądź zniszczony. Nośniki audialne typu płyt CD, DVD itp. oraz czyste nośniki danych mogą być zwracane tylko w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu. Wraz z towarem Klient ma obowiązek zwrócić paragon lub fakturę.
2. Koszt dostarczenia towaru do Klienta oraz odesłania do Sklepu Internetowego nie podlega zwrotowi.
3. Sklep Internetowy gwarantuje zwrot kwoty równej cenie zamówionego towaru. Pieniądze zostaną zwrócone przelewem w ciągu 7 dni roboczych na wskazany przez Klienta rachunek bank.
4. Jeżeli Klient stwierdzi, iż zamówiony towar posiada wady techniczne lub uszkodzenia powstałe w trakcie dostawy, powinien go odesłać przesyłką pocztową poleconą na adres Sklepu Internetowego. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu (paragon bądź faktura VAT) oraz pismo określające powód reklamacji.
5. Sklep Internetowy nie przyjmuje żadnych przesyłek za zaliczeniem pocztowym.
6. Reklamacje dotyczące uszkodzeń lub wad technicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane jedynie w sytuacji, gdy wada lub uszkodzenie zostały zgłoszone spedytorowi w momencie odbioru przesyłki. Podstawą reklamacji jest w takiej sytuacji spisanie w obecności spedytora protokołu reklamacyjnego.
7. Wszelkie koszty związane z wysłaniem reklamowanego towaru, Sklep Internetowy zwraca po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji.
8. Sklep Internetowy zastrzega sobie 14 dniowy termin rozpatrzenia reklamacji. O fakcie przyjęcia lub odrzucenia reklamacji Sklep Internetowy poinformuje Klienta pisemnie – mailowo lub listownie.
9. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, produkt uszkodzony zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. ze względu na brak u dostawcy), Sklep Internetowy zwróci Klientowi, na wskazany rachunek bankowy, równowartość ceny towaru bądź też zaoferuje inny, znajdujący się w ofercie produkt, w tej samej cenie.
10. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji wszelkie koszty pokrywa Klient.
11. Zwrot zakupionych produktów cyfrowych nie jest możliwy.
W związku ze zmianą przepisów dotyczących ochrony danych osobowych i rozpoczęciem stosowania od dnia 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) „RODO” informujemy, że:
1. Administratorem danych osobowych Użytkowników serwisu wyNajemca.com.pl jest Borysław Pasierbski z siedzibą w Szczecinie, ul. Szafera 84/3, 71-245 Szczecin, NIP: 8522464458, (dalej: „wyNajemca”). Dane kontaktowe info@wynajemca.com.pl.
2. wyNajemca przetwarza dane osobowe w celach:
3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu zawarcia umowy z wyNajemcą.
4. Dane przechowywane są na serwerze chronionym zarówno przed włamaniami jak i awariami fizycznymi. Dostęp do danych mają tylko nieliczne uprawnione osoby.
5. Dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny dla wykonania umowy, a po tym okresie dla celów i przez czas oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń, lub do czasu cofnięcia udzielonej zgody.
6. W celu ochrony danych osobowych Sklep wynajemca.com.pl wykorzystuje bezpieczny mechanizm komunikacji, jakim jest protokół SSL.
7. Odbiorcami danych osobowych będą:
8. Każdej osobie, w zakresie wynikającym z przepisów prawa, przysługuje prawo do dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
9. W przypadku wątpliwości związanych z przetwarzaniem danych osobowych każda osoba może zwrócić się do Spółki z prośbą o udzielenie informacji. Niezależnie od powyższego każdemu przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10. Dane osobowe nie będą: profilowane ani przekazywanie do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
Swój czas przeznacz na rzeczy ważne, Najemcę znajdziemy za darmo!
Dowiedz się więcej